Prezentační dovednosti

zastupovat firmu, prezentace, fundraising, analýza klienta, efektivní prezentace, cíle prezentace, prezentační techniky, prezentační pomůcky, fáze prezentace, osobní prezentaceJe-li Vaším úkolem zastupovat firmu nebo organizaci a informovat další subjekty o Vaší činnosti nebo produktech, potřebujete dokonale znát svůj předmět.
Stejně důležité však je vypěstovat si dovednost lidi zaujmout, efektivně jim předložit informace a získat je pro klíčové věci, které nabízíte nebo potřebujete.
Seminář je vhodný jako úvod pro prodejce, ale také pro fundraisery (ty, kdo získávají finanční podporu pro neziskové projekty) a pro další lidi, kteří chtějí efektivně sdílet informace, či přesvědčení.

DÍLČÍ TÉMATA SEMINÁŘE
Analýza klienta, klient jako potenciální dlouhodobý partner
Otázky a naslouchání jako základ efektivní prezentace
Hlavní oblasti cílů prezentace
Prezentační techniky a pomůcky
Fáze procesu prezentace
Podněty pro nové kontakty i pro rozvíjení dlouhodobých vztahů
Osobní růst a pozitivní přístup

FORMÁT SEMINÁŘE
Optimální rozsah 8 vyučovacích hodin

Doporučený maximální počet účastníků: 10
Seminářem provází Pavel Vopalecký
Po předchozí dohodě může seminář probíhat v anglickém jazyce.

Otázku, zájem o seminář, či objednávku napište, prosím, do rubriky KONTAKT nebo nám zavolejte.
Doplňkem seminářů může být série koučovacích setkání nebo konzultací.
V orientaci na tomto webu Vám pomůže přehled seminářů v pravém sloupci.